Wednesday, November 7, 2012

Mimpi ' Indah '

Serius aku baru lepas nangis lepas baca blog Ashabul Yameen ni. Macam macam yang dia cerita pasal arwah Yasmin J Hunwick ni. Sedih, sebak, touching dan macam-macam lagi la yang sama maksud dengan sedih ni. However lepas baca je blog arwah Yasmin terasa macam dekat je dengan dia. Walhal dia dah tak de. Tak sempat nak berkenal-kenalan ngan arwah :'( 

Semalam aku mimpi. Tapi bukan mimpi pasal arwah. Aku mimpi pelik. Dalam mimpi tu aku mimpi yang ada banyak haiwan dalam rumahku. Ada katak. Katak tu tengah melompat-lompat dari satu tempat ke satu tempat. Ya Allah! Gelinya aku~ Banyak sangat katak dalam rumahku waktu tu. Lepas tu aku pi mailbox tempat posmen letak surat ( yelah takkan letak biawak kan?? ) aku nampak banyak sawang labah-labah kat dalam tu. Tapi entah macam mana aku boleh terMAKAN pulak sawang labah-labah tu... Eeeuuuuu!! Gelinya aku~ 

Entah kenapa la aku boleh termimpi benda pelik macam ni. Mungkin aku terlupa baca doa tidur kot?? Yakah?? Entah la pulak aku. Mimpi ni REAL ya! Kamu jangan pandai-pandai pulak cakap ini FAKE. Aku betul-betul mimpi perkara pelik tu semalam. Sumpah aku takut, geli dan pelik! 

No comments:

Post a Comment