Monday, December 3, 2012

Budak Ni Banyak Buat Celaka Weii...

Aku geram betul dengan budak ni. Makin lama makin kurang ajar! Mau jak aku sulah dia situ. Orang semua kalau disuruh buat kerja, tapi dia ni dah la pura-purak sakit, mengherdik lagi. Baru yang diherdiknya tu mama aku. Dia ni mula sudah kurang ajar. Dulu dia tak macam nie. Lepas balik je dari kampung terus kurang ajar. 

Tadi aku baru lepas menjemur kain. Ya the damn thing I made to my mom...

1) Aku tutup pintu kuat-kuat. Ya, disini aku bukannya benci mama ku tapi aku benci budak gemuk tu. Saja 
    jak pura-pura sakit. Kalau di luar macam wadefak jak!
2) Mama aku marah aku. Kesian mak~ Seriously, aku menyesal sangat buat macam tu kat mak aku. Tapi,
    aku tak da niat pun nak sakitkan hati mak aku. Aku cuma tak puas hati jak tengok budak gemuk tu
    bersenang-lenang tengok TV sambil makan kuih bulan ( aku tak tau apa nama kuih ni ).
3) Lepas habis menjemur, aku masuk dalam. Tengok mama aku tengah cuci piring. Dia langsung tak tegur 
    aku. Aku sedih masa tu :'( 
4) Lepas tu aku naik atas dan tulis blog ni. 

Mama aku selalu cakap yang aku ni pendengki. Aku selalu dengki kalau abang atau adik aku tak buat kerja. Ya! Aku admit memang aku dengki selama ni. Aku tak puas hati sama si gemuk tu! Kalau boleh aku mau bunuh dia! Biar dia tahu macam mana sakitnya hati mak aku kena herdik oleh dia. babi betul!




No comments:

Post a Comment